Juu, sain tänään kuulla että hiukseni värjäys tapahtuu huomenna ♥
Sitä oltiin tässä jo hetken mietitty ja nehän piti tänään värjätä mutta ei mun vanhemmat sitä tietenkään muistanu :--DD No väriä en vielä paljasta koska jos menee pieleen xD Mutta tummat on tulossa ((:: Kuvaa laitan kai huomen? Ja kysäsin mä vanhemmilta myös niitä läväreitä :DD Ei oikein tyksiny ideasta xDD Mutta luvan sain uusiin korvareikiin ((;; Pitää alkaa muutenki säästää rahaa, ku ny meneillään meillä tämmönen pieni rahapula ♥ Säästää täytyis ny vaatteisiin, uuteen takkiin (vaate? :D), koruihin ja siihen koripalloon D:: En ole varma alotanko vai en...
Mutta tänään oli joku hemmetin päivä jossain "leirikeskukses" (en tiä mikä oli :DD) Siellä luokan kans tänään ♥ Hauskaa oli! 8'DD Huomas luokkahengen parantuneen ♥ No pojista ny en tiiä...:D
Mut sitte tungettiin semmoselle köysiradalle 8'DDD Korkeanpaikan kammohan siinä autto kamalasti :D Mutta selvisin mä siitä hengissä~~ (Menemällä sen lyhyimmän radan...) Frisbeegolffia pelattiin kans ja mun sihti on jtn niin kaunista 8'DD Ja pölkkyä pelattiin ja tehtiin outoja avaimenperiä >8T Ja paistettiinhan me siellä makkaraa ja sämpylöitä (8
Ja täs yks keskeneräinen derp:

jookarmeemätiiän(8 Tää ollu täs tekeil nää pari viikkoo 8DD Vois jatkaa
joku vuos tätäkin....Mut kiire D:: Ja taustan vedin pois koska se on
ruma :DDDD
Eipä tässä kai sitten muuta :DD Kirjoittelen pidempiä kun keksin jtn erityisempää kirjoitettavaa ((;
Mutta kannattaa varautuu seuraavanlaisiin postauksiin:
-kuva-postauksiin
-angsti-postauksiin
-ihQu kawaii postauksiin :DD (jos oon hyvällä päällä)
Ja tämmösiin xd Kiitos jos luit~
Ja jos mulla ei oo erityisempää otsikkoo alan käyttää laulun sanoja tai nimiä :DD anteeksi :DD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti